Sick bay

Болна съм – грип. Чувствам се като парцал. Умирам от глава и хрема. Имам и температура, което не ми се случва никога – при мен има някакъв феномен, че колкото и да съм болна, никога не вдигам температура. Сега имам – седи закована на 37, а понякога се разхожда и нагоре до 38. Буквално нямам сили да стана и да прекося стаята, а да изям нещо ми коства мега усилия. Снощи в 3 часа, започна да ме тресе – всеки сантиметър от кожата ми беше настръхнал, а К. твърдеше, че паря… е как ше паря като умирам от студ… такива работи. Супер зле се чувствам.

За капак утре започвам работа на ново място. Първият ми ден в новата фирма ще стана известна като “оная с многото салфетки”, “подсмърчащото чудовище” или “заразната”. Примерно.

Yay, me.

Leave a Reply

