Equipped and ready

Последното, което чакахме от поръчаните сноуборд екипировки пристигна последната седмица…

Ето ги и тях!

Image

Mine🙂

Image

His🙂

Много ми харесват цветовете на моя борд, както и факта, че изглежда като рисуван с четка, с разтечени бои…

Миналата година сезонът беше кратък, но достатъчен да се влюбим диво в сноубординга. Усещането е… като летене. Звучи леко клиширано, но наистина не знам с какво друго да го сравня. Плъзгаш се по снега и въпреки, че си върху земята, се чувстваш над нея. Движиш се бързо и плавно, научаваш се да контролираш тялото си по много по-различен начин, скоростта увлича и опива. Готино е, когато пускат музика на пистата. Миналата година на Лалето пускаха. Рок.
Не очаквах такова влюбване, но ми се случи. Хареса ми най-вече колко е физическо – падането, ударите, болката и ставането отново всеки път. Терапевтично е. Разбрах с изненада, че физическото натоварване лекува емоционални рани. Обожавам момента, в който след дълго каране и падане в снега вляза под горещия душ, от косата ми се вдигне пара и започна да броя синините по краката и тялото си. Дори болката ми е приятна.
Все пак съветвам всички, започващи сега със сноуборда, да използват наколенки, накитници, налакътници и дори нагъзник (не знам как се казва, предпазва кръста, опашката и дупето😀 ) Аз миналата зима се направих на герой и карах само с накитници (държат китката напълно изправена и дори да се подпреш при падане на ръце – което е груба грешка – трудно може да те заболи). В резултат при едно падане напред си ударих дясното коляно в замръзналия лед под слоя сняг и го травмирах доста сериозно. За незнаещите, тоя лед е много коварен и противно на очакванията, твърд като цимент. Сега, почти година по-късно, коляното продължава да ме наболява кофти. Забелязах дори, че ме стрелка, когато времето ще се разваля. С К. се бъзикаме, че вече си имам вграден барометър.

 

Ето и нещо много яко… само за вдъхновени хора🙂

Leave a Reply

